Aby lidé milovali váš produkt (nejen) na Facebooku
Připravili jsme pro vás krátký návod na lásku přes sociální sítě. Tedy přesněji návod, jak zaujmout zákazníky na Facebooku, Instagramu či jiných kanálech, i když zrovna neprodáváte značkové oblečení nebo boty, ale spíše produkt, na který vám kde kdo řekne “to se na Facebook nehodí”. Pojďme na to.
27. 2. 2019
První dojem: Na dobrém světle záleží
Co dělat když váš produkt není dostatečně sexy? V první řadě mu dodejte sebevědomí! To totiž může být vidět na první pohled. I produkty jako vařečka, pila nebo plot, si zaslouží lásku, pěkný obal a příběh. Ukažte se svým zákazníkům v nejzářivějším světle. Foťte vlastní originální fotografie, zdobte příspěvky jen profi grafikou, neodbývejte žádný post! Nikdy nevíte, kdo se dívá… Potřebujete s obsahem pomoci? Kontaktujte nás.
První slova: Buďte tajemní
Uživatel již zahlédl váš produkt a zastavil se. Co dál? Galantně se, respektive svůj produkt, představte. Neříkejte vše. Chce to trochu tajemna, aby se o vás váš potenciální milenec (čti kupující) chtěl dozvědět víc. Pište působivé příspěvky, které motivují kliknout a číst dál. Vžijte se do role toho, kdo sedí na druhém konci. Ocenili byste na jeho místě výraznější výzvu k akci? Nekoukejte však svýma očima, ale skutečně očima svého zákazníka. Víte kdo to je? Pokud ne, vytvořte si persony. Potřebujete se strategií pomoci? Svěřte se nám.
První laškování: Vyhrajte nad konkurencí
Ještě jste zákazníka úplně nesbalili, ale zaujmuli jste a to se počítá. Uživatel se o váš produkt nyní zajímá, čte a rozhoduje se. Podléhá nátlaku konkurence. Všude je přece tolik krásných (zde doplňte váš produkt). Je na čase tasit zbraně! Buďte kreativní a originální. Připomeňte se a nabídněte tu nejlepší péči. Remarketing (ideálně pak dynamický v případě e-shopů) funguje na Facebooku skvěle a rozhodně by se na něj nemělo zapomínat. Nevíte jak na to? Pomůžeme vám.
Raná zamilovanost: Zábava především
Zákazník si objednal váš produkt, líbí se mu a možná vás i sleduje na sociálních sítích. Měl by! Nenuďte ho ale jen prodejním obsahem, starejte se o to, ať se s vámi baví a chce s vámi zůstat co nejdéle. Ještě stále je to jen takový menší románek.
Plnohodnotný vztah: Pečovat, pečovat, pečovat
Je to tady. Láska. Udržte si svého zákazníka, starejte se o něj, noste ho na rukou, informujte ho jako prvního o novinkách a akcích, které pořádáte, dopřejte mu výhody, které jen tak někdo nemá. A to nejen na sociálních sítích. V žádném případě však nemusí jít jen o slevy. Doba slevová je již (snad) dávno pryč.
Chcete kvalitní strategii na sociální sítě? Potřebovali byste jen trochu pomoci? Nebo chcete úplně celou “starost” nechat na zkušených marketérech a obchodnících? Neváhejte nás kontaktovat.