HOUFEK a.s.České stroje světové úrovně
Společnost Houfek se na nás obrátila v době, kdy uvažovala o nové internetové prezentaci. Její web měl fungovat jako 24hodinový obchodník, tj. zodpovídat všechny dotazy týkající se unikátních kovoobráběcích, dřevoobráběcích a CNC strojů. Přečtěte si, jak celý projekt probíhal a jak spolupráci s námi hodnotí firma, která si právem vysloužila díl v pořadu Slavní neznámí.
Nedostatky původního řešení
- Původní webové řešení již neodpovídalo znakům moderního webu.
- Stránky byly nezabezpečené (bez https).
- Špatně se zobrazovaly na mobilních zařízeních.
- Také nezdůrazňovaly 3 hlavní produktové řady (dřevo, kov, CNC).
Cíle nového řešení
- Web jako 24hodinový obchodník.
- Představit se stejnou váhou 3 produktové řady.
- Udělat perfektní web pro značku, která patří mezi světovou špičku výrobců obráběcích strojů.
- Odprezentovat u strojů maximum informací v přehledné podobě.
Výhody navrženého řešení
Intuitivní
administrace
Web od nás si můžete sami spravovat pomocí přehledného a svižného redakčního systému a kromě barvy webu a loga si na něm změníte vše sami.
Přehledné
informace
Informace o produktech HOUFEK zobrazujeme na webu v přehledné formě. Návrhy vychází z uživatelského výzkumu a od našich UX specialistů.
Responzivní
design
Dodáme vám webové stránky, které se budou správně a rychle zobrazovat na všech zařízeních (responzivní design), samozřejmostí je u nás také SSL zabezpečení.
Uživatelská
přívětivost
Web jsme navrhli tak, aby se uživatelům dobře ovládal a neměli potíž najít potřebné informace.
Slovem zákazníka
Ivana Houfková Vedoucí marketingu
„Nosné pilíře, proč jsme vybrali DF marketing, byly celkem tři. Tím prvním byla zkušenost, druhým profesionalita a třetím prozákaznický přístup postavený na intenzivní spolupráci, kdy jsme si jen nevolali a nevyměňovali e-maily. Místo toho jsme se každé pondělí zavřeli v naší kanceláři na celé dopoledne, dali hlavy dohromady a projekt posunuli o krok dál.“
Podívejte se na celou referenci z pohledu paní Houfkové
Co obnášela tvorba webu
V počátcích tvorby nového webového řešení jsme byli u klienta takřka každý týden. Na schůzkách jsme důkladně probírali představy klienta. Pravidelně potom představovali jednotlivé dílčí kroky, které jsme již zvládli vyhotovit.
745 hodin
celkové práce na projektu
288 hodin
strávených u klienta
Jak vypadá výsledek?
Důležité milníky při tvorbě webu houfek.com
Leden 2017
Výběrové řízení
Prošli jsme výběrovým řízením do finále.
Březen 2017
Analýzy a strategie a řízené rozhovory
Připravili jsme analýzy klíčových slov, vytvořili strategii pro tvorbu webu, provedli rozhovory se zákazníky a zaměstnanci firmy Houfek. Připravili jsme prototypy, které jsme předali externímu grafikovi pro tvorbu grafického zpracování.
Červen 2017
Vývoj a grafika
Výsledkem této etapy je webové řešení, které je nejen perfektně responzivní a uživatelsky přívětivé, ale zároveň i rychlé při načítání na mobilech a běžných počítačích. Samozřejmostí je i vysoká míra zabezpečení a možnost plně editovat web zákazníkem.
Červenec 2017
Plnění administrace
Aniž byla hotová a schválená grafika webového řešení, pustili jsme se do plnění administrace daty. Tento netradiční postup - plnit bez vyhotoveného front-endu - zajistil, že jsme plnění v řádu stovek hodin zvládli s dostatečným časovým předstihem.
Září 2017
Veletrhy
Účastnili jsme se veletrhů, na kterých firma HOUFEK vystavovala. Abychom lépe poznali zákazníky zákazníka a poznatky mohli zapracovat do webového řešení.
Listopad 2017–Únor 2018
Závěrečné úpravy
Ladění webu jsme si nechali na období konce roku. Odladili jsme vzhled detailu produktu, zapracovali operativně požadavky klienta a vše chystali na finální spuštění.