Internetový marketing pro e-shop s luxusní keramikou
Analýza klíčových slov a následná struktura pro tvorbu nového e-shopu, přes copywriting a start propagace v PPC reklamách - naše práce pro nově vzniklý e-shop s luxusní keramikou.
Ceramic Home Art je nově vznikající společnost, která se zaměřuje na luxusní keramiku. Na začátku spolupráce jsme vytvořili analýzu klíčových slov, navrhli jsme strukturu pro tvorbu e-shopu, který jsme následně celý realizovali a to ve velice krátké době (během 2 měsíců) od prvního návrhu. Pro e-shop jsme dále tvořili veškerý copywriting, plnili produkty, nastavovali měřící nástroje jako je Google Analytics, Google Tag Manager či Search Console, zaškolili jsme našeho zákazníka na obsluhu e-shopu a nastartovali propagaci v PPC reklamách, zbožových vyhledávačích (Heureka.cz, Zbozi.cz, Biano.cz, Favi.cz) a na Facebooku, kde jsme se zhostili kompletního konceptu (přes návrh příspěvků, realizaci soutěže po spuštění FB produktového katalogu).