Klenoty Lejhanectradiční pardubická značka
Víte, kdo stojí za slavnou pozlacenou trofejí Zlatá přilba? Klenoty Lejhanec! Náš zákazník, na kterého jsme právem hrdí. Tato tradiční pardubická značka s námi spolupracuje při nárazové propagaci na sociálních sítích a obrátila se na nás také při tvorbě nových webových stránek.
Nedostatky původního řešení
- Původní webové řešení již neodpovídalo znakům moderního webu.
- Stránky byly nezabezpečené (bez https).
- Špatně se zobrazovaly na mobilních zařízeních.
Cíle nového řešení
- Moderní webová prezentace
- Zabezpečený a responzivní web
- Rychlost hodnocená v Google PageSpeed Insights 90+ %
Výhody navrženého řešení
Intuitivní
administrace
Web od nás si můžete sami spravovat pomocí přehledného a svižného redakčního systému a kromě barvy webu a loga si na něm změníte vše sami.
Responzivní
design
Dodáme vám webové stránky, které se budou správně a rychle zobrazovat na všech zařízeních (responzivní design), samozřejmostí je u nás také SSL zabezpečení.
Uživatelská
přívětivost
Web jsme navrhli tak, aby se uživatelům dobře ovládal a neměli potíž najít potřebné informace.
Přehledné
informace
Informace o produktech LEJHANEC zobrazujeme na webu v přehledné formě. Návrhy vychází z uživatelského výzkumu a od našich UX specialistů.
Elegance v hlavní roli
Společnost Klenoty Lejhanec není jen tvůrcem slavné trofeje Zlaté přilby. Zaměřuje se také na prodej hodinek včetně těch luxusních a samozřejmě šperků. Její obor je sám o sobě ztělesněním elegance. Grafické zpracování webu bylo zásadní. Pracovalo se tak na něm podstatně déle než bývá u standardních řešení zvykem. V průběhu jsme také bezodkladně zapracovávali návrhy na úpravy od klienta.
Snadná a intuitivní administrace
Každý web má svůj rub a líc. Pro uživatele, který jej spravuje, je pak podstatný hlavně ten rub. Tedy to, jak se pracuje s administrací, jestli vždy ví, kam “kliknout” a kam co naplnit. Administrace od DF je velice intuitivní. Nejen Klenoty Lejhanec ocenily její funkčnost.
Co obnášela tvorba webu
V počátcích tvorby nového webového řešení jsme byli u klienta takřka každý týden. Na schůzkách jsme důkladně probírali představy klienta. Pravidelně potom představovali jednotlivé dílčí kroky, které jsme již zvládli vyhotovit.
115 hodin
celkové práce na projektu
15 hodin
strávených u klienta
Jak vypadá výsledek?
Důležité milníky při tvorbě nových webových stránek klenoty-hodiny.cz
Únor 2019
Úvodní schůzka
Proběhlo prvotní jednání s klientem k možné tvorbě nových internetových stránek.
Březen 2019
Jednání k vytvoření nových webových stránek
Na této schůzce už bylo jasno, že budeme s klientem tvořit nový web. Sladili jsme si proto očekávání a upřesnili spolupráci.
Březen - květen 2019
Grafika
Naši grafici nakreslili úvodní stranu, kategorii produktového katalogu, detail vybraného produktu a mobilní verzi.
Vzhledem k tomu, že se jedná o imageový web, pracovalo se na grafických návrzích déle než obvykle. V průběhu jsme bezodkladně zapracovávali klientovi návrhy.
Začátek května 2019
Kódování
Kodéři nakódovali nové www stránky na základě schválených grafických návrhů. Vzhledem k tomu, že se jedná o webové stránky nejen s individuální grafikou, ale také s individuálními animacemi, byl proces delší než u standardních řešení.
13. května 2019
Implementace na testovací server
Založili jsme implementaci na našem testovacím serveru. Chtěli jsme do navržených modulů začít plnit data bez závislosti na grafických návrzích, kódování a programování, proto jsme zakládali implementaci klientovi na míru.
Začátek července 2019
Testování
Provedli jsme testování nové www prezentace na testovacím serveru před převodem na produkční server (funkčnost, responzivita - mobily, tablety, notebooky, velké monitory, zobrazení) a další.
12. července 2019 převod na ostrý provoz
Softwarový architekt převedl web na náš produkční server. Klientovi jsme podali info o převodu a o tom, že se mu v průběhu následující půlhodiny zcela změní jeho webová prezentace.